• 05 «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • » 07
ASOK?
ActionScriptでFlashつくるよ
上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。
page top

asynchronous jpeg encodingのパラメータ、qualityとtuningをテストしたメモ。

quality:int

quality サイズ
60 18655
70 22375
80 28657
85 34047
90 43792
100 136355

tuning:int

tuning 処理時間
1 665msec
10 695msec
20 384msec
40 283msec
99 215msec

Asynchronous method is defined as :

encodeAsync( callback:Function, src:BimapData, image_data:ByteArrat, imageWidth:uint, imageHeight:uint, quality:int, tuning:int ); 

  • callback:Function - callback function to be called when compression is finished. function is invoked with out parameter, image_data byteArray (the same passed as a image_data parameter
  • src:BitmapData - bitmapData to be encoded. cannot be null !
  • image_data:ByteArray - buffer where jpeg image will be written to. cannot be null !
  • imageWidth:int - 'src' image width
  • imageHeight:int - 'src' image height
  • quality:int - jpeg quality (1-100)
  • tuning:int - this is most important parameter, it defines 'how often' method is going to interrupted and control flow returned to other parts of application. it should be interpreted, rather as a 'number of scanlines to be compressed in a single timeslice'

asynchronous jpeg encoding

関連記事
page top

コメント

管理者にだけ表示を許可する
 

トラックバック
TB*URL
Copyright © 2005 ASOK?. all rights reserved.

上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。